Slava ume da pokvari ljude, ali ponekad se desi i sasvim suprotno od toga. Najpopularniji srpski glumac Miloš Biković ne samo što ostavlja sve dublji trag u kulturi i umetnosti, već se čini da mu polazi za rukom da ovu zemlju učini boljim mestom za život. Ne, nije se bacio u politiku - naprotiv, stalno ističe koliko je sve to nebitno u odnosu na život običnog čoveka - nego samo radi svoj posao. Ali, kako?
Kada je 2016. godine Biković osnovao producentsku kuću "Archangel studios", činilo se da to nije ništa novo. Najuspešniji glumci često osnivaju sopstvene produkcije da bi sami krojili svoju sreću. Ipak, za razliku od većine, Miloš se pokazao kao veoma talentovan krojač: filmovi i serije koji su izašli iz ove kuće za kratko vreme postigli su ogroman uspeh. I mladi glumac nije imao nameru da se na tome zaustavi.
Njegova vrlo uočljiva namera da gde god da se pojavi, bila to koprodukcija sa Rusima ili film u kom igra rame uz rame sa Antoniom Banderasom, predstavi Srbiju svetu u najboljem svetlu, ove godine je urodila neočekivano dobrim plodovima: na Bikovićevu inicijativu, i u saradnji sa njegovim "Archangel Ddigital Studios", najveći italijanski producent animiranih sadržajaAndrea Jervolino otvorio je u Beogradu svoj studio za izradu kratkih, animiranih, veb i striming formi koji bi trebalo da zaposli oko 600 mladih ljudi odavde. Među zvučnim imenima koja će davati glasove animiranim likovima tu je slavni Džoni Dep, koji je već potpisao ugovor, a u najavi stiže i Sara Džesika Parker. Uz investiciju "Iervolino entertaintmenta" od 8,5 miliona evra, ovaj studio bi u narednih deset godina trebalo da zaradi više od milijarde.
"Imamo sjajne naučnike, dragulje u sportu, a sada je prilika da pokažemo i kakve vredne ljude imamo u umetnosti, dizajnu, pisanju scenarija," poručio je Biković otvorivši konkurs za angažovanje mladih talenata iz cele Srbije.
U eri kada se naša percepcija s mukom probija kroz nerealne količine saopštenja, izjava, mišljenja i stavova, Biković nas, reklo bi se, na najlepši moguć način podseća šta znači stara latinska poslovica: "Dela, ne reči."
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših