Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“

Kompanija Telekom Srbija dobitnik je titule „Kampanje sa svrhom 2024“

Đorđe Tomić

Društveno odgovorna kampanja „Dečji svet je veći od ekrana“ kompanije Telekom Srbija, kreirana u saradnji sa agencijom Ovation BBDO, dobitnik je titule „Kampanje sa svrhom 2024“ u kategoriji Social.

Kompanija Telekom Srbija pokrenula je kampanju „Dečji svet je veći od ekrana“ sa ciljem da skrene pažnju na moguće posledice preteranog i preranog izlaganja dece ekranima, kao i da pruži podršku roditeljima i javnosti o važnosti uravnoteženog korišćenja ekrana i digitalnih uređaja u ranom razvoju dece. Projekat je prepoznat kao primer komunikacije sa jasnom svrhom, namenjen unapređenju dobrobiti dece, pojedinaca i društva u celini.

Đorđe Tomić 

Festival društveno odgovorne komunikacije „Kampanje sa svrhom“ nagrađuje projekte koji koriste moć komunikacija kako bi se ukazalo na određeni društveni problem u vezi sa decom ili pojedincem, i da bi se na njega skrenula pažnja javnosti i ponudila moguća rešenja, kao i na kampanje koje direktno utiču na poboljšanje uslova života dece i pojedinca u Srbiji. Nagrade se dodeljuju jednom godišnje na Međunarodni dan deteta, 20. novembra.

Đorđe Tomić 

U okviru projekta „Dečji svet je veći od ekrana“, održane su četiri tribine u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu. Na njima su stručnjaci: dr Ranko Rajović, master logoped Marijana Mirković i doc. dr Bojana Drljan podelili svoja dragocena znanja i praktične savete, podsećajući da dečji svet jeste i treba da ostane veći od ekrana.