Kroz razgovor sa autorkom i urednicom Minjom Miletić, gošća se dotakla teme društvenih mreža i promena u marketingu kroz digitalno doba, budžeta za reklame u Srbiji, ali i kako je upoznala Novaka Đokovića i počela da radi lični PR najboljem teniseru na svetu.
„On ima jako snažnu ličnost. Ne poznajem tako mladu, a mentalno snažnu ličnost“, rekla je Radujko o Đokoviću. Početak desetogodišnje saradnje sa Novakom ona smatra slučajnošću, a kao naročito izazovan period izdvojila je otkazivanje Adria Tour-a, tokom kog je on pokazao snagu svog karaktera.
Da postoji primat društvenih mreža nad tradicionalnim medijima pokazala je podatkom da samo 10 odsto njenih klijenata danas vodi računa o tradicionalnim medijima, zbog čega je ona okrenuta isključivo modernim načinima komunikacije, pre svega društvenim mrežama.
Najnoviju epizodu Telcasta možete pogledati i poslušati na Youtube kanalu Telekoma Srbija, kao i na platformama Spotify, Deezer, podcast.rs, Apple podcast i Google Podcast-u.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših