Da li je pravilo 2-2-2 tajna formula za jači odnos? Ako osećate da se udaljavate od partnera probajte ovu metodu

Ukoliko osećate da ste u ljubavnoj krizi, probajte pravilo 2-2-2

Shutterstock

TikTok je pun saveta o ljubavnim vezama – neki od njih su sumnjivi, a neki od njih, pa, malo manje. Ali uglavnom, sve što vidimo na društvenim mrežama treba uzeti sa rezervom. Dakle, kada smo nedavno naišli na pravilo 2-2-2 za parove na platformi, nismo mnogo razmišljali o tome. Sve dok nismo ponovo videli novi video sa istom temom koji je prikupio preko 4 miliona pregleda. Da li je ovo bio univerzum (hej, algoritam) način da nam kaže da preispitamo svoje veze? Na kraju krajeva, pravilo je tako jednostavno - to je samo neka vrsta rasporeda za provođenje kvalitetnog vremena zajedno. I istini za volju, sa užurbanim radnim danima, sve češće stavljamo svoju vezu na poslednje mesto.

Šta je pravilo 2-2-2?

„Pravilo“ je jednostavno: svake dve nedelje idite na dejt. Svaka dva meseca idite zajedno na vikend. I svake dve godine odlazite zajedno na nedelju dana.

Šta stručnjak za veze misli o pravilu 2-2-2?

„Mislim da je pravilo 2-2-2 divno“, kaže Bendori. „Veza je nešto što treba kontinuirano negovati. Ako ne nađete vremena za svog partnera i za vezu, tada se možete razdvojiti i osećati se kao cimeri ili dva broda koja prolaze noću.”

Shutterstock 

Konačno, „pravilo 2-2-2 takođe ne važi za one koji su u vezama na daljinu“, dodaje Bendori, napominjući da veze na daljinu postaju sve češće.

Suština

Pravilo 2-2-2 zvuči lepo u teoriji i verovatno bi bilo veoma efikasan način da se povežete sa svojim partnerom. Ali nemojte ovo još smatrati glupom modom društvenih mreža, kaže Bendori. „Mislim da je glavna ideja da parovi moraju da daju prioritet zajedničkom vremenu. Ovo ne znači nužno da je neophodno otići. Mogli biste da pravite domaće kokice i gledate film na kauču, i provodite vreme mazeći se i izražavajući zahvalnost jedno drugom.”Drugim rečima, ne, ne morate da planirate putovanje, ali trebalo bi da odvojite malo kvalitetnog vremena.