Kako izgleda kada viralni postovi sa društvenih mreža i marketinške kampanje postanu deo umetničke instalacije? Stefan Gajić, najmlađi advertajzing kreativni direktor u regionu, ovog septembra nam sprema izložbu pod nazivom „GORI“!
Od 12. do 15. septembra, publika će imati priliku da poseti jedinstvenu postavku u unikatnom i nesvakidašnjem prostoru u centru grada u okviru Hotela Mona Plaza.
Izložba koja nosi naziv „GORI“ predstavlja jedinstveni spoj tradicionalnih plakata sa digitalnim formatima, koji će domaća publika imati prvi put priliku da vidi. Baš iz tog razloga, autoru je bilo od izuzetne važnosti da prostor izlaganja bude urban, drugačiji i kul.
Tokom tri dana trajanja izložbe, publika će imati priliku da na digitalnim formatima, ekranima, led panelima i 360 instalacijama uživa u radovima koji odgovaraju na temu GORI. Postavku čine tri tematske celine, odakle proizlazi i sam naziv. Pre svega, radovi Stefana Gajića se bave gorućim temama o kojima svi svakodnevno pričamo na poslu, sa prijateljima, porodicom i koje nam okupiraju misli. Drugi segment izložbe je potreba umetnika i kreativaca za postizanjem viralnosti - kreiranje radova koji će zapaliti javnost i digitalne kanale. Treći segment je i neizostavan na putu svakog stvaraoca – kreativno sagorevanje (burnout), koje proizilazi upravo iz zagrejanosti za svoju profesiju – u slučaju umetnika, advertajzing industriju.
Osim prostora, veoma je bilo važno pronaći partnere koji će omogućiti realizaciju ovakve postavke na visokom nivou - partnere koji su relevantni, inovativni i pomeraju granice. Jedan od njih jeste i brend Duracell koji je omogućio funkcionisanje LED ekrana.
Ne propustite da budete deo iskustva koje će biti goruća tema ovog septembra. Zato, uhvatite trenutak da posetite ovu unikatnu izložbu od 12. do 15. septembra u Mona Plaza Hotelu u Beogradu.
O izložbi GORI
Izložba GORI nastala je kao odgovor Stefana Gajić na sopstvenu svakodnevicu, ali i na savremeni način života, koji sa sobom nosi fenomen društvene zainteresovanosti i pažnje za određenu temu samo u trenutku kada dogori.
Odatle proizilazi i nesvakidašnja postavka radova kao spoj tradicionalnog i digitalnog, izmeštanje umestosti iz galerije u urbani prostor, ali i radovi koji obrađuju tri aktuelne tematske celine.
Pre svega, radovi Stefana Gajića se bave gorućim temama, temama o kojima svi svakodnevno pričamo na poslu, sa prijateljima, porodicom i koje nam okupiraju misli. Drugi segment izložbe je potreba umetnika i kreativaca za postizanjem viralnosti - kreiranje rada koji će postati zapaliti javnost i digitalne kanale. Treći segment je i neizostavan na putu svakog stvaraoca – kreativno sagorevanje (burnout), koje proizilazi upravo iz zagrejanosti za svoju profesiju – u slučaju umetnika advertajzing industriju.
GORI postavka posetiocima prenosi poruku o inspiraciji, sa namerom da nas podseti da negujemo plamen koji tinja u nama, uprkos svakodnevnici koji teži da nas sagori.
O umetniku:
Stefan Gajić je najmlađi art i kreativni direktor na advertajzing sceni regiona.
Pohađao je prestižni njujorški pre college program “School of Visual Arts” i diplomirao na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu.
Do sada je radio na idejnom rešenju za neke od najvećih svetskih brendova i kompanija (Nivea, OTP Banka, Red Bull, Universal Music, Evropska unija, SBB, IQOS, Milka, Eucerin i Ahold Delhaize) i ilustrovao naslovnice velikih publikacija poput Nedeljnika i Harper's BAZAAR-a.
Stefan je jedan od retkih grafičkih dizajnera čiji je rad uvršten u jednu od trenutno najvećih i najuticajnijih svetskih izložbi pod nazivom “Tolerance”. Njegov rad je obišao Peru, Japan, Kinu, Nemačku, Hrvatsku, a takođe i Times Square u Njujorku.
Najmlađi je član Međunarodnog udruženja za marketinške komunikacije u Srbiji (“IAA”) i dobitnik brojnih nagrada i priznanja iz oblasti grafičkog dizajna, komunikacija i marketinga. Učestvovao je kao govornik na najpoznatijim regionalnim konferencijama, a trenutno predaje na jednoj privatnoj akademiji u Beogradu. Najrelevantniji časopis industrije, Marketing mreža, proglašava ga krajem 2023. godine za “changemaker” personu, a prestižni business magazine BIZLife za “30 ispod 30”.