Italijanski simbol luksuza, modna kuća Bottega Veneta, beleži stalni rast u poslovnom smislu, zahvaljujući izuzetnoj estetici, dizajnerskom umeću Matthieua Blazyja, koji je 2021. imenovan za kreativnog direktora Bottega Venete, te neospornom nasleđu.
Bottega Veneta je postavila visoki standard među luskuznim kućama od samog početka nastanka 1966. godine. Ovaj italijanski brend ističe se svojom filozofijom stila, inovativnosti i luksuza, te činjenicom da iste te vrednosti uspešno primenjuje na žensku, mušku i kolekcije dekorativnih predmeta za dom. Ono što je među prvim asocijacijama na brend, jeste Intrecciato koža - specijalna tehnika izrade koju vidimo na IT torbama poput Sardine i Jodie... ali i jarkozelena boja, koju usko vezujemo za kuću Bottega Veneta - toliko da je u modnim krugovima potpuno normalno ovu nijansu nazvati bottega zelenom.
Popularnost brenda potvrđuje ogroman broj obožavatelja i poštovalaca kuće, te niz poznatih ličnosti koji su Bottega Veneta odevne predmete i aksesoare uvrstili u svoje modne outfite. Ove zaljubljenike u modu posebno će obradovati vest da će se početkom naredne godine pojaviti knjiga "Little Book of Bottega Veneta: The Story of the Iconic Fashion House", gde ćemo imati uvid u Bottega Veneta svet.
Knjiga "Little Book of Bottega Veneta: The Story of the Iconic Fashion House", autorke Frances Solá-Santiago, dolazi na 160 stranica i pripada kolekciji knjiga pod nazivom “Little Books of Fashion” koja pokriva sve važne modne brendove današnjice. Privlači zelenom naslovnicom, simbolom brenda, te činjenicom da je ova knjižica savšeni mali table-book svakog estete.
Knjiga će biti dostupna početkom februara 2024.
Izvor: luxurysociety.hr
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“