Da li ste znali da 47% svog budnog vremena potrošimo na sanjarenje? Baš zato, francuski brend IZIPIZI, koji je od skoro otvorio vrata svog prvog mono-brend prodajnog mesta u Srbiji, u šoping centru Galerija, predstavio je novu Daydream kolekciju za proleće-leto 2023. Otkrivajući nove boje i teksturu, vodi nas u svet u kojem vlada mašta.
Modeli ove limitirane kolekcije igraju se na tankoj liniji između stvarnog i zamišljenog. Po prvi put, novi prozirni okviri u kombinaciji sa potpuno sjajnom završnom obradom, čine da boje sijaju i nestaju istovremeno.
Na raspolaganju nam je pet novih boja – od nežne boje jorgovana (Violet Dawn) i nebesko plave (Misty Blue), preko boje slonovače (Glossy Ivory) i umirujuće zelene (Quiet Green), sve do začinjene i živahne boje aromatičnog karanfilića (Spicy Clove).
U ovoj sanjivoj IZIPIZI kolekciji čekaju vas sunčani modeli za odrasle, ali i najmlađe članove porodice, kao i screen modeli za zaštitu od ekrana.
Daydream kolekciju možete već sada naći na prvom mono-brend prodajnom mestu u Beogradu (prizemlje šoping centra Galerija), ali i kao deo asortimana u optikama, multibrend i dečijim radnjama u Beogradu (Codename, Dechko Tzar, Fab Living Pop Up, Jevremova 25, Jungle baby, Little Ones, Mama Shelter, Mini Mondo, Minimals, Show Room Optika, Smart Kids Market, Tricikl), Novom Sadu (Jungle baby, O bag), Kragujevcu (See Optic & Očni centar Srećković), Nišu (Jungle baby) i Loznici (Optika Maksimović).
Otvorite oči. San počinje sada.
O BRENDU
IZIPIZI je nastao još 2010. godine. Njegovi osnivači, tri prijatelja iz detinjstva, Charles Brun, Quentin Couturier i Xavier Aguera, zajedno sa timom koji danas broji više od 100 ljudi, kontinuirano rade na širenju brenda i inovacijama, nudeći nove kolekcije, saradnje i modele, tako da odgovore na potrebe što više ljudi. Posvećeni su stalnom unapređenju poslovanja, smanjenju uticaja na planetu, poboljšanju kvaliteta materijala, kao i jačanju društvenih akcija.
Više informacija možete pronaći na zvaničnim lokalnim stranicama brenda IG/FB: hapysight.rs