Verujete li u rečenicu da samo milijarderi kupuju skupe automobile? Da samo bogati kupuju automobile marke Porše? Da samo privilegovani mogu voziti sportske automobile i biti najbrži na stazi? Ako je odgovor ne, na pravom ste mestu, jer ovaj čovek je upravo dokaz da je moguće ostvariti svoje snove i kada oni izgledaju nedostižno. A i onda kada vas život vuče u pravcu koji nije spojiv sa trkačkim automobilima.

Na nedavno održanom događaju kompanije Porše, "Rennsport Reunion 7", na trkačkoj stazi "WeatherTech Raceway" u Laguna Seci, gde se tradicionalno okupljaju ljubitelji Porše automobila, jednog muškarca su svi itekako primetili. Iako je na događaju bilo više od 90.000 ljudi, jedna osoba se izdvojila ne samo svojim izgledom, već i ljubavlju prema Poršeu 911, a u to se uverila i ekipa MONDA.

Magnus Voker na događaju Porše.
instagram/magnuswalker 

Reč je o nekadašnjem britanskom modnom dizajneru Magnusu Vokeru (56), koji je svetu još poznat i kao strastveni kolekcionar automobila i vlasnik jedne od najskupljih i najspektakularnijih kolekcija Poršea na svetu. Magnus Voker postao je "zaluđen" Poršeovim automobilima još dok je odrastao u Britaniji i kada mu je model 911 bio veoma nedostižan, moglo bi se reći nemoguće ostvarenje sna. Sada ih poseduje više od 40, a nekada je Porše samo mogao da zamišlja i gleda na televiziji.

Magnus Voker je osim što je vlasnik autentičnih automobila vlasnik i autentičnog izgleda. Na Poršeovom događaju u Laguna Seci nije bilo osobe koja se za njim nije okrenula. Možda je to zbog toga što veoma relaksirano hoda kao da ne poseduje nebrojano mnogo Poršea ili zbog dredova do kukova, slamnatog šešira na glavi, pocepanog džinsa i istetovirane podlaktice.

Magnus Voker ima autentični izgled.
instagram/magnuswalker 

On je svetu, osim po kolekciji Poršea, poznat i kao modni dizajner i ikona stila. Modom je počeo da se bavi kako bi od tog posla zarađivao za život, a tako je i bilo neko vreme. Samodizajnirao je pank modu, pravio autentične kreacije prerađujući odeću iz second hand šopova, a onda je ušao i u posao sa prodajom nekretnina zajedno sa svojom suprugom Karen. Uprkos promenama profesije, ljubav prema automobilima marke Porše nikada nije prestala. Njegovom prvom Poršeu 911 priključivali su se iz godinu i mnogi drugi modeli, ali uglavnom oni koje niko više nije želeo.

Svoje dragocene Poršee sada drži u staroj zgradi fabrike u Los Anđelesu, a ljubav prema modelu 911 traje još od 1977. godine kada je ugledao legendarni Porše 911 sa crvenim i plavim prugama na sajmu automobila Earls Kort u Londonu. To je ujedno bio i prvi put da vidi sportski automobil, a onda se ta ljubav iz dana u dan povećavala i traje i danas.

Magnus Voker drži Porše automobile u staroj zgradi fabrike.
instagram/magnuswalker 

Ono što će se vekovima prepričavati iz života ovog modnog dizajnera jeste to da je sa deset godina, nakon što je prvi put ugledao Porše 911, napisao pismo kompaniji i zamolio ih da ga zaposle. Desetogodišnjak iz Šefilda ubrzo je dobio i odgovor od Poršea u kom je pisalo da im se javi za posao kada završi školovanje. Međutim, Magnus je već sa 15 godina napustio školovanje, odao se pank rok sceni bez ikakve vere u lepšu budućnost, a snovi o Poršeu postali su još dalji. Sa 19 godina odlazi u Sjedinjene Američke Države gde je osnovao svoj modni brend pod nazivom "Serious", a njegove kreacije nosili su Madona, Alisa Kuper i Brus Vilis.

Magnus Voker ima više Porše automobila.
instagram/magnuswalker 

Sve vreme, Voker je negovao svoju ljubav prema Poršeu samo kroz gledanje automobila na sajmovima i televiziji, štedeo novac, a onda je sa svojih 25 godina kupio sebi prvog Porše ljubimca 911 za 7.500 dolara i kako kaže upravo je to bio njegov "ogromni lični uspeh". Pronalazio je jeftina vozila na smetilištu i kupovao ih, a onda ih pretvarao u spektakularne, jedinstvene primerke. Svaki od njih bio je pokušaj da se ostvari san iz detinjstva o savršenom sportskom automobilu. Svoje modno umeće pretočio je u restauriranje Poršeovih 911 modela, ali nikada nije ugrožavao korene automobila koje mu je podarila kompanija, već je od njih u estetskom smislu stvarao prava umetnička dela.

Sa kompanijom Porše se ponovo susreće tek 36 godina nakon dečačkog pisma, ali ovoga puta Porše je pisao njemu. Nakon što je objavljen dokumentarac "Urban Outlaw" o Magnusovom životu modifikatora automobila i modela 911, Porše mu je poslao pismo u kom su izrazili želju da dođe u njihov štab i poseti ih. Dečak koji je poslao pismo u kom traži posao sada je i zvanično bio primećen. Nakon toga, sve ostalo će biti istorija i sada je jedno od najpoznatijih lica koji su može se reći “ambasadori” Poršeovih automobila.

Svoje automobile redovno vozi, te se na njima mogu videti i ogrebotine, što njemu nimalo ne smeta. Vozila iz svoje kolekcije retko kada prodaje dalje, a i kada to čini kupac mora da bude strastveni zaljubljenik u Porše. Najistaknutiji automobili koje je posedovao su Brumos 911 iz 1965, Porsche 911, 1967 Porsche 911 S, Porsche 911 T 277 iz 1971, Porsche 911 Turbo iz 1975, Porsche 911 Turbo iz 1980, Porsche GT 924, Porsche G91,191,191,191. Druge specijalne verzije su 1978 911 SC/HR i Porsche 911 STR II iz 1972.

Sada ima 56 godina, ali mašta kao isti onaj dečak koji je pisao Poršeu da ga zaposli i koji je kao mladić kupio sebi Porše 911 iako nije bio bogati milijarder. Nakon smrti supruge pre nekoliko godina, rešio je da je vreme da se više vozi u svojim ljubimcima, tako da uglavnom vreme provodi u svom Poršeu 911 GT3 i testira ubrzanje ovog automobila, jer njegov moto je: "Vozite svaki dan kao da je trka - ako treba, protiv sebe".