Prema podacima Gemiusa*, koji predstavlja zvanično merenje čitanosti portala u Srbiji, Adrija medija grupa nastavlja dominaciju na srpskom tržištu, dok je Kurir najčitaniji sajt u Srbiji već 46 meseci zaredom.

ADRIJA MEDIJA GRUPA
AMG 

Lideri u Srbiji

Podaci iz avgusta pokazuju da je Adrija medija grupa po svim parametrima i dalje daleko ispred konkurencije: prvi smo po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica, broju poseta i vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima.
Zahvaljujući prvenstveno portalima Kurir, Mondo i Espreso, koji se nalaze među top 10 sajtova u Srbiji, Adrija medija grupa godinama unazad uživa najveće poverenje građana Srbije, a podaci pokazuju da imamo i veliki broj poseta iz inostranstva.

Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na AMG sajtovima u avgustu, dobije se impozantna brojka od 633 godine i 246 dana, što je u satima neverovatnih 5,5 miliona sati. To je za 78% više u odnosu na drugoplasiranog izdavača, a 132% u odnosu na trećeplasiranog izdavača. U ovom parametru naša grupacija je i u avgustu bila jača od oba pomenuta konkurenta u zbiru.

AMG je na ubedljivom prvom mestu i po broju otvorenih stranica i to sada već četvrtu godinu zaredom. U avgustu su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 341 milion stranica, što je za 94% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 210% više u odnosu na trećeplasiranog.

Kurir.rs je 46 meseci u nizu najčitaniji srpski sajt, a u mesecu za nama zabeleženo je preko 221 milion otvorenih stranica, što je za čak 51% više od prvog sledećeg konkurenta. Dominacija AMG ogleda se i u broju poseta: samo u avgustu građani Srbije su preko 108 miliona puta posetili naše sajtove, što je 47% više od drugoplasiranog i 104% više od trećeplasiranog na Gemius listi. Prošlog meseca građani Srbije su posetili Kurir.rs preko 62 milion puta i tako ga učinili drugim najposećenijim sajtom u Srbiji, a Blic je u istom mesecu ostvario 132.253 poseta više. U julu je ta razlika iznosila 1.147.049 u korist Kurira. Što se tiče vremena provedenog na sajtu, Kurir i dalje ima ubedljivo najverniju publiku, sa vremenom koje je za 44% duže od prvog konkurenta.

Zahvalni smo na poverenju koje nam ukazuju građani iz Srbije i širom sveta

Uspeh koji AMG ostvaruje rezultat je profesionalnog rada i posvećenosti zaposlenih, čime smo zadobili poverenje u naše njuz portale i specijalizovane sajtove.

Pored Kurira, Monda i Espresa, AMG u svom portfoliju ima specijalizovane brendove: smartlife.rs, lepaisrećna.rs, stvarukusa.rs, sensa.rs, wanted.rs, yumama.rs, glossy.rs, stil.rs, nationalgeographic.rs, elle.rs i drugi. Deo Adrija medija grupacije je i oglasnik sasomange.rs, sa konstantnim rastom u broju oglasa i registrovanih korisnika. Zahvaljujemo se svima koji doprinose uspesima Adrija medija grupe: našim čitaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.

* Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi: https://rating.gemius.com/rs.