Telekom Srbija učestvovao je ove godine na najvažnijem festivalu TV industrije u ovom delu Evrope koji okuplja profesionalce iz celog sveta, NEM Dubrovnik. Telekom Srbija je, u okviru glavnog programa festivala, imao svoj dan tokom kojeg je predstavio najnovije serije iz svoje produkcije. Celokupan nastup Telekoma izazvao je veliko interesovanje učesnika i posetilaca festivala, kao i predstavnika medija iz različitih zemalja, a prikazane serije ispraćene su ovacijama i višeminutnim aplauzom oduševljenih gledalaca.
"Telekom Srbija je za kratko vreme postao najveći proizvođač TV sadržaja u regionu, i na taj način uneo je velike promene u filmsku i serijsku produkciju u Srbiji i okolnim zemljama. Naša ambicija je da kvalitetnom i raznovrsnom ponudom postanemo regionalni lider u domenu multimedije i nastavimo sa uspešnom internacionalizacijom naših serija širom sveta promovišući Balkan kao plodno tlo za proizvodnju kvalitetnog sadržaja", izjavio je generalni direktor Telekoma Srbija, Vladimir Lučić, povodom nastupa na NEM festivalu.
Telekomova prezentacija, koju su vodile šef Službe za prodaju sadržaja, Marina Garović, i šef Službe za produkciju, Jasmina Lakobrija, otpočela je emitovanjem trejlera za osam najuspešnijih autorskih serija, kao retrospektiva dosadašnjih projekata koji su svojim kvalitetom postigli najveću popularnost. Publika festivala je potom imala priliku da pogleda prve epizode igrane serije „Zlatni dečko“ čija je filmska verzija već postigla odličan uspeh, kao i premijerno emitovanje serije „Šetnja sa lavom“, savremene priče koja će doneti pravo osveženje u aktuelnu TV ponudu. U večernjim satima organizovana je i žurka za sve posetioce festivala na kojoj su se razmenjivala iskustva, utisci i ideje za neke naredne projekte.
NEM Dubrovnik je trodnevni festival za predstavnike TV industrije, održava se svake godine i okuplja stotine medijskih i TV kompanija koje razmenjuju informacije o najnovijim poslovnim trendovima. Svojim ovogodišnjim učešćem kompanija Telekom Srbija predstavila je svoj sadržaj stručnjacima iz celog sveta i prikupila pozitivne reakcije svih prisutnih. Među stotinama učesnika NEM-a, Telekom Srbija izdvojio se izuzetnom ponudom, kojom je potvrdio svoju lidersku poziciju u domenu produkcije vrhunskih serija u regionu i pokazao da je spreman da parira najvećim globalnim TV produkcijama.
Farmerke koje svaka ženi trebaju ove jeseni: Idealne za stilizovanje kada ponestane mašte, a slažu se uz sve
Điđi ne želi više da čeka, ali Bredli je neodlučan: Prijatelji sumnjaju: Da li je najlepši par pred raskidom?
Najpopularniji parfem s TikToka koji žele baš svi: Namenjen snažnim i samouverenim ženama koje mirišu moćno
Saveti dizajnera: 4 greške u uređenju male dnevne sobe koje svi pravimo, a lako ih je ispraviti
3 boje uz koje će džins izgledati skupo i moćno ove jeseni: Jednu smo često izbegavali, a sada je najtraženija