Telekom Srbija učestvovao je ove godine na najvažnijem festivalu TV industrije u ovom delu Evrope koji okuplja profesionalce iz celog sveta, NEM Dubrovnik. Telekom Srbija je, u okviru glavnog programa festivala, imao svoj dan tokom kojeg je predstavio najnovije serije iz svoje produkcije. Celokupan nastup Telekoma izazvao je veliko interesovanje učesnika i posetilaca festivala, kao i predstavnika medija iz različitih zemalja, a prikazane serije ispraćene su ovacijama i višeminutnim aplauzom oduševljenih gledalaca.
"Telekom Srbija je za kratko vreme postao najveći proizvođač TV sadržaja u regionu, i na taj način uneo je velike promene u filmsku i serijsku produkciju u Srbiji i okolnim zemljama. Naša ambicija je da kvalitetnom i raznovrsnom ponudom postanemo regionalni lider u domenu multimedije i nastavimo sa uspešnom internacionalizacijom naših serija širom sveta promovišući Balkan kao plodno tlo za proizvodnju kvalitetnog sadržaja", izjavio je generalni direktor Telekoma Srbija, Vladimir Lučić, povodom nastupa na NEM festivalu.
Telekomova prezentacija, koju su vodile šef Službe za prodaju sadržaja, Marina Garović, i šef Službe za produkciju, Jasmina Lakobrija, otpočela je emitovanjem trejlera za osam najuspešnijih autorskih serija, kao retrospektiva dosadašnjih projekata koji su svojim kvalitetom postigli najveću popularnost. Publika festivala je potom imala priliku da pogleda prve epizode igrane serije „Zlatni dečko“ čija je filmska verzija već postigla odličan uspeh, kao i premijerno emitovanje serije „Šetnja sa lavom“, savremene priče koja će doneti pravo osveženje u aktuelnu TV ponudu. U večernjim satima organizovana je i žurka za sve posetioce festivala na kojoj su se razmenjivala iskustva, utisci i ideje za neke naredne projekte.
NEM Dubrovnik je trodnevni festival za predstavnike TV industrije, održava se svake godine i okuplja stotine medijskih i TV kompanija koje razmenjuju informacije o najnovijim poslovnim trendovima. Svojim ovogodišnjim učešćem kompanija Telekom Srbija predstavila je svoj sadržaj stručnjacima iz celog sveta i prikupila pozitivne reakcije svih prisutnih. Među stotinama učesnika NEM-a, Telekom Srbija izdvojio se izuzetnom ponudom, kojom je potvrdio svoju lidersku poziciju u domenu produkcije vrhunskih serija u regionu i pokazao da je spreman da parira najvećim globalnim TV produkcijama.
5 tajni za kreiranje novogodišnjeg izgleda u zadnji čas: Nećete potrošiti ni dinar ako stavite ove detalje
Dekoracija za dnevnu sobu koji su trenutno na sniženju: Od lampica do ukrasa i korpi, sve od 200 do 1.500 din
Način govora može učiniti da izgledate nesigurno: Stručnjak za jezik otkrio 5 trikova za ulivanje samopouzdanja
5 glavnih modela kaputa za 2025: Od kožnih do kariranih, a ova dužina se posebno ističe
Najbolja ulja za kosu koja smo probali u 2024: Neguju suvu i beživotnu vlas i daju joj prelep sjaj