Kakva je korist posmatrati desetine i desetine outfita na pisti kada se samo mali izbor može primeniti u stvarnom životu? Vreme je, na kraju krajeva, naša najvrednija roba, a mi smo svoje sinoć pametno provelii na IQOS reviji "Better not burnt"u okviru 52. Beogradskog fashion week-a.

_DJO4125_BETTER NOT BURNT.jpg
Promo 

Revije pripremljene u saradnji sa dizajnerkom Anom Trošić Trajković i mladim dizajnerima prenose poruku da je sagoveranje glavni izvor štetnosti.

Ceo koncept osmišljen je da podstakne na promenu u načinu na koji razmišljamo o kupovini, sa naglaskom na održiviji pristupmodi. Naime, haljine koje su predstavljene na reviji su u stvari stare uniforme koje su sada dobile novi život.

Kao i mladi dizajneri, koji su modnim jezikom poslali važnu poruku, i IQOS je posvećen vrednostima održivosti. On zagreva duvan bez sagorevanja i nudi bolju alternativu od nastavka pušenja cigareta. IQOS vizija sveta bez duvanskog dima je još bliža ostvarenju, uz nove revolucionarne IQOS ILUMAuređaje, sada dostupne i kod nas.

"Better not burnt" revija je bila prepuna komada sa izuzetno nekonvencionalnim krojevima. Rukavi koji izgledaju kao da su izgubili svaki oblik i ogrtači koji se stapaju sa podom, stvaraju efekat koji se ne uklapa u konvencionalnu eleganciju, ali privlači pažnju svojom originalnošću.

_DJO4229_BETTER NOT BURNT.jpg
Promo 

Dizajneri su se poigrali bojama na način koji se retko viđa u klasičnoj modi. Kombinacije nekoliko jarkih, kontrastnih boja i šare koje izgledaju kao da su nastale nasumičnim prskanjem boja po tkanini, predstavljaju odvažan izbor za hrabre modne entuzijaste.

Revija je bila obeležena ekstravagantnim aksesoarima, kao što su šlemovi ili maske koje prekrivaju celo lice, ili pojasevi sa neobičnim detaljima. Ovi dodaci su dodatno naglasili ekscentričnost i individualnost svakog komada.

_DJO4533_BETTER NOT BURNT.jpg
Promo 

Ove sezone mnogi dizajneri i brendovi su napravili sličan iskorak u cilju veće održivosti. Kako je cikličnost trendova sve vidljivija u modnoj industriji, reči Vivijen Vestvud na svojoj reviji na Londonskoj nedelji mode u septembru 2013. „Kupuj manje. Biraj pametno. Neka traje. Kvalitet, a ne kvantitet. Svi kupuju previše odeće.“, gotovo deceniju kasnije su jednako relevantne i treba sve da nas inspirišu da donosimo odgovorne potrošačke odluke i podržavamo brendove koji su posvećeni vrednostima održivosti.

Promo Iqos revija na Beogradskom fashion week-u

 IQOS nije proizvod bez rizika jer oslobađa nikotin, koji izaziva zavisnost. Samo za punoletne.