Ako vam se čini da se u poslednje vreme mnogo priča i piše o Bottega Venetatorbama, u pravu ste. Jer torbe su izuzetno važan segment uspeha i svojevrsna poslovna renesansa koju ovaj brend ostvaruje pod dirigentskom palicom kreativnog direktora Matthieua Blazyja. Od već kultnih modela kao što su Sardine, Clicker, Pouch, Jodie, Cassette i nedavno predstavljenog Andiamo, univerzumu ručno rađenih modela pridružio se i novi model pod nazivom Brown Bag.
I dok na prvi pogled bukvalno izgleda kao papirna kesa, ova torba je napravljena od vrhunske kože, dolazi u dve veličine i namerno podseća na klasične smeđe papirne vrećice.
Razlog ovakvog dizajna je želja kreativnog direktora da se ova torbu nosi svakodnevno i neopterećeno, kao da smo izašli iz knjižare sa novom knjigom u torbi.
Za manji model potrebno je izdvojiti 1.500 evra, a za veći model 2.000 evra.