Nakon 'blokecorea', pametne mešavine britanske pab kulture iz 90-ih i stila navijača sa tribina fudbalskih utakmica, došao je red da 'brazilcore' postane vodeći trend nove modne sezone
Kao i blokecore, estetika made in Brazil je oblikovana posebnim interesovanjem za fudbal. U Rio de Žaneiru ćete, na primer, često nailaziti na pratioce ovog trenda pored plaže, čije kombinacije se sastoje od jednostavne žuto-zelene majice, šešira i japanki brenda Havaianas.
Iako je ovaj trend donekle problematičan jer je tokom godina postao predmet mnogih kontroverzi, postoji čvrsta namera da se brazilske boje depolitizuju tako da one prvenstveno simbolizuju državu, a ne političku partiju.
Poznate ličnosti su već prihvatile ovaj trend, uključujući američku it devojku Hejli Biber, špansku pop zvezdu Rosaliju i novu francusku ikonu stila Tinu Kunaki.
Supruga Džastina Bibera na Instagramu je objavila sliku u košulji kratkih rukava u bojama brazilske zastave, španska zvezda se opredelila za kačket brenda Misci, dok se poznata Francuskinja opredelila za trenerku brenda Adidas u bojama Brazil.
Žuta i zelena su veoma moderna kombinacija ove sezone. Dokaz za to je da nekoliko dizajnerskih brendova nije oklevalo da kombuinuje ove boje na nekoliko silueta na modnim revijama. Italijanski Dizel je, na primer, na podsticaj dizajnera Glena Martensa, predložio Y2K verziju te estetike, Dries Van Noten je ove boje doneo u fluidan look, dok ih je Rick Owens predstavio u muškoj kolekciji.