Albanska dizajnerka Nensi Dojaka skrenula je veliku pažnju na sebe svojim upečatljivim kreacijama. Nedavno je svoju novu kolekciju prikazala na Nedelji mode u Londonu, i sebi, bez sumnje obezbedeila važno mesto na modnoj sceni.
Kreacije ove dizajnerke na pisti nose najtraženije manekenke sveta - od Emili Ratjkovski do Bele Hadid, dok na crvenom tepihu ih šetaju sve poznate dame iz sveta muzike, kulture, filma...
Za Nensi Dojaku kažu da se praktično pojavila niotkuda i pokorila modni svet.
Ono što je specfično za njene kracije jeste to što donose svežinu u seksepilno odevanje, dok materijali su zanimljivi, a siluete božanstvene, te nas tako ne čudi čime je osvojila slavne žene.
Za proleće/leto 2023, Nensi Dojaka je prikazala kolekciju u kojoj je prvi put upotrebila boje, ali i motive poput srca. Prošle godine ona je osvojila prestižnu LVMH nagradu za svoj dizajn.
Inače, Nensi je diplomirala je na prestižnoj školi Central Saint Martins gde je pokrenula svoju istoimeni brend 2017. Sa samo 16 godina se preselila iz Tirane u London kako bi studirala, a tokom studija, stažirala je za dizajnerske brendove kao što su Peter Pilotto i Fjodor Golan, piše zadovoljna.
Dizajnerka je poznata po svojim haljinama inspirisanim donjim vešom i komadima koji oživljavaju estetiku 90-ih. Za svoj dizajn crpi inspiraciju od imena kao što su Helmut Lang i Ann Demeulemeester.
"Kada sam počela, imala sam veoma mladu bazu kupaca, a sada se kolekcija razvija sa malo više krojenja i sa snažnijim izgledom, malo se menja, jer se pojavila šira publika i želim da je učinim mnogo raznovrsnijom", ispričala je nedavno.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“