Novonastala nametnuta svakodnevica uticala je na sve segmente naših života. Od pitanja šta ćemo jesti danas, do toga da li planirati putovanja.Tako su se javile i drugačije potrebe kada je moda u pitanju. Iako inspirisana tridesetim godinama prošlog veka, nova H&M kolekcija na sasvim nov način predstavlja ne tako tipičnu jesenju sezonu. Pažljivo izrađena čipkana haljina jedna je od osam glavnih komada koji čine ovu kolekciju, zajedno sa vintage detaljima, kao što su široki rukavi, naglašena ramena i karneri. Boje koje dominiraju su bela i crna, a materijali čipka, žakard i vuna, nastali su iz održivih izvora, što pokazuje kontinuiran rad H&M-a koji vodi ka održivoj modnoj budućnosti.

Cela kolekcija rađena je od materijala održivog porekla - reciklirani poliester, reciklirani najlon i reciklirana vuna koji potiču od tekstilnog i plastičnog otpada ili njihove mešavine. Tako se pokazuju sva inovativnost i lepota koje se kriju iza recikliranih materijala, što je još jedan korak ka cilju H&M-a da do 2030. godine koristi samo reciklirane i materijale nastale iz održivih izvora. Kreativan i inovativan pristup “new normal” načinu života od strane magazine ELLE Srbija koji je bio deo ovog projekta, dao je poseban pečat celoj priči. Naime, oni su organizovali intervjue sa 3 ELLE devojke. To su fotografkinja Marija Timotijević, slikarka Svetlana Ninković i model Nađa Marinković. One su pričale o promenama u svom poslu i modnoj industriji. Nakon toga, sve 3 devojke učestvovale su u onlajn reviji, gde su prošetale u H&M haljinama iz nove kolekcije.

Ove jeseni nosiće se oversized kaputi preko čipkanih haljina, sve to upareno sa čizama, što pokazuje da će nova sezona pronalaziti svoju snagu u bezvremenskom dizajnu, a svi ovi komadi vas u prodaji očekuju od 10. septembra.