Nostalgija za 90-im ne jenjava, a to nam poručuje i Guess sa svojom novom kolekcijom za jesen 2020. Ova kolekcija sinergija je modernog i vintidž vajba, a sastoji se od 24 muških i 10 ženskih komada.
Cela kampanja snimana je polaroidom, a ono što njom žele da nam poruče Viktorija Brit, Douda Ka i Mie Hjuit jeste da 90-e još uvek nisu zaboravljene i da nam se svake sezone vraćaju u punom sjaju!
Ono što je obeležilo tu epohu svakako su prugaste i polo majice, sportske šuškave jakne, trenerke, duksevi sa natpisima i svileni šorcevi, te sve svi ovi komadi mogu pronaći u ovoj kolekciji kojom dominiraju jarke boje i dezeni.
Izdvojili smo neke komade, a celu kolekciju pogledajte OVDE.
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“
Jeftin parfem sa sandalovinom miriše poput najluksuznijeg mirisa: Bolji je i od nekih od preko 200 €
Nijedne cipele nisu toliko IN kao mokasine Une Krlić: Hrabar i upadljiv model podiže svaki jesenji look
Kako urediti malo kupatilo tako da ima 2x više prostora: Element iz kuhinje sklanja 70% nepotrebnih stvari