Svileni pidžama kompleti nikad nisu bili popularniji, a njihov povratak na modni radar trendseterki mogao se naslutiti još prošle sezone kada su highstreet prodavnice uvrstile i ove trendi modele u svoju ponudu.
Ove godine, izbor je znatno veći, a Instagram profili it devojaka preplavljeni su chic predlozima koji vas prosto mame da ih iskopirate.
Nose ih sa patikama, sandalama sa vrtoglavim potpeticama, baletankama... Uz ovako nešto, dovoljna vam je jednostavna ogrlica, decentne minđuše ili dobra tašna da biste bile primećene, a prednost svilenih kompleta je i to što ih možete nositi odvojeno ili zajedno, od jutra do mraka, i na posao i u izlazak.
Trend pidžama kompleta ispoštovale su brojne strane ali i domaće ličnosti, među kojima je i Nataša Bekvalac koja važi za jednu od najstilizovanijih na domaćoj sceni. Ona je nedavno okačila fotografiju u upravo takvom jednom svilenom modelu koji nam je odmah privukao pažnju.
Lagan materijal garantuje da će vam u ovakvim kompletima uvek biti prijatno, a udobnost je ono što im je takođe plus, dok će nakon Natašinog predloga i neverne Tome uvideti da svilene pantalone i košulje ne samo da izgledaju skupo, već vam pored toga ne treba ništa više da biste izgledale stajliš.
Od highstreet brendova, Zara prednjači sa izborom, te smo vam izdvojili one koji su nam posebno zapali za oko, a koje bi mnoge trendseterke rado imale u svom ormaru.
Bonus video:
Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“