Nakon nekoliko meseci proučavanja stajlinga sa pisti, spremni smo da izdvojimo ključne trendove sezone proleće-leto 2025, koji zaista imaju značaj. Na prvi pogled, može se činiti da su sve kolekcije potpuno različite i da između njih nema ničeg zajedničkog. Naravno, svaki modni brend ima svoju DNK i estetiku, ali nemojte da vas to zbuni: uprkos očiglednoj raznolikosti, među njima se može uočiti jasna povezanost. Jedan od glavnih pravaca svih modnih revija nove sezone je maksimalizam.
Vidimo raskošnu paletu printova, bogatu paletu boja i raznovrsnost dekoracija. Negde se ovaj trend javlja u svom punom sjaju, kao, na primer, kod Valentina, dok druge marke samo lagano eksperimentišu, nastojeći da ne menjaju svoju suštinu. Pa je tako ovaj trend zahvatio čak i osnovni garderober. Konkretno, majice. Dizajneri jasno poručuju: „Osnovna bela majica je, nesumnjivo, univerzalna, ali u proleće 2025. godine trebalo bi da dodate malo ironije i boje u svakodnevnu kapsulu“.
Slogani, zabavne fraze ili jednostavno crteži — majica sa printom pravi je modni povratak i postaje još jedan sjajan način da se odbaci uobičajeni minimalizam. Ovaj jednostavan detalj može podići raspoloženje (vama i vašim okruženju) i čak ispričati nešto o vama. Jedan natpis može otkriti vaše hobije, pogled na život ili pomoći da izrazite svoje mesto u društvu.
Prvi put se pojavivši 1960-ih, ove majice su za samo nekoliko godina postale ključni element britanskih brendova. Vivienne Westwood i Katharine Hamnett, na primer, često su ih koristile za političke izjave. Često se stvari sa ironičnim natpisima mogu videti i na zvezdama: Viktorija Bekam nosila je majicu sa natpisom „Fashion stole my smile“ („Moda mi je ukrala osmeh“), Kim Kardašijan — sa printom „I Love Nerds“ („Volim štrebere“), a Hejli Biber je hrabro nosila majicu koja je nosila natpis „Nepo Baby“.
Ima mnogo opcija, najvažnije je da odaberete onu koja vam najviše odgovara.