Danas su društvene mreže najjasniji predznak šta je u trendu, a šta nije. Čim vidimo influensere kako neprestano nose jedan te isti komad, to znači da će taj model haljine, torbe ili cipela biti u rekordnom roku nestati sa polica i postati 'IT' komad sezone - i to se baš sada dešava sa viralnom torbom u obliku polumeseca.
Naime, francuski brend Soeur omiljen je među Francuskinjama, a sada je, zahvaljujući modelu braon kožne torbe u obliku polumeseca, postao veoma prepoznatljiv u ostatku sveta. Brend je poznat po svom funkcionalnom, minimalističkom dizajnu koji obara s nogu svojom lepotom i čistom estetikom.
Ovu viralnu torbu brenda odlikuje asimetrični oblik polumeseca i nošenje na ramenu. Ukrašena metalik i zlatnim detaljima, pravo je oličenje prefinjenosti i elegancije, a izrađena je od jagnjeće kože i dolazi u dve boje - konjak i tamno braon.
Cena ove torbe, za kojom trenutno žudi ceo svet, je 395 evra, a mi bismo rekli da se investicija isplati jer možete da je nosite godinama - ima vanvremenski dizajn i veoma je kvalitetne izrade.
Modna industrija može pridati veliku težinu novinama, uz stalnu potragu za sledećim IT komadom, sledećim velikim dizajnerom, i trendom koji ćemo nositi za šest, 12 ili 18 meseci. Međutim, vidimo promenu u načinu na koji razmišljamo o kupovini, sa naglaskom na dugovečnosti i nosivosti u odnosu na viralne komade. Izgradnja garderobe od klasičnih stvari može ponuditi održiviji pristup modi.
Bonus video