S povratkom Y2K trendova, milenijalci su po prvi put svedočili "punom krugu" u modnom ciklusu, pa je vrlo zanimljivo posmatrati povratak zaboravljenih modela koji su nekada bili komadi za kojima su žudeli. Međutim, umesto kupovine novih komada inspiriranih estetikom 2000-ih, mnoge trendseterke radije "pročešljavaju" second-hand platforme u potrazi za originalnim modelima koji su pre dve decenije bile na vrhuncu popularnosti.
Tako su među najpoželjnijim modnim aksesoarima za 2025. vintage "it" torbe iz 2000-ih, što je potpuno logično s obzirom na sveopštu pomamu za prevelikim "shopper" modelima. Odličan primer je Balenciagina slavna City torba koja je poslednjih sezona sve prisutnija u uličnom stilu, što je prepoznao i sam brend stavivši je u fokus svoje najnovije kampanje. S porastom interesovanja za tzv. "moto boho" stil, ovaj potez je sasvim logičan i ne sumnjamo da će popularnost sličnih modela samo rasti. Pored spomenutog Balenciaginog bestselera, tu su i mnoge Y2K torbe čiji se nazivi neumorno pretražuju na Vestiaireu, Vintedu i sličnim sajtovima. Neke od najvažnijih otkrijte u nastavku.
Balenciaga City i Weekender
Balenciaga City torba, takođe poznata kao "Motorcycle Bag", lansirana je 2001. godine i postala jedan od najprepoznatljivijih dizajna tadašnjeg kreativnog direktora Nikolasa Geskijera, zaslužnog za redefinisanje identiteta brenda urbanom estetikom. Razvila se iz prve torbe koju je osmislio za slavnu francusku kuću, izrađene u svega nekoliko primeraka čije su vlasnice postale "it" devojke tadašnje modne scene (mnogi ovaj trenutak smatraju pretečom influenser marketinga).
Ubrzo se pojavila na Balenciaginoj pisti te je ostvarila ogroman komercijalni uspeh. Prepoznatljiva mekana koža "iznošenog" efekta ukrašena zakovicama, patentnim zatvaračima i malim ogledalom postala je temelj za brojne verzije ove torbe. Tako je Geskijer 2003. lansirao nešto prostraniju verziju torbe naziva Weekender, koja je zbog jedinstvenog spoja luksuza i praktičnosti izazvala pravu pomamu. "Modne odlikašice" Meri-Kejt i Ešli Olsen 2000-ih je nisu ispuštale iz ruku, baš kao ni ikona "boho chica" Siena Miler.
Chloé Paddington
Genijalna Fibi Filo potpisuje jednu od najikoničnijih torbi 2000-ih – Chloé Paddington. Ovaj model, lansiran 2005. godine, besprekorno je predstavio Fibinu viziju savremenog luksuza s dozom opuštenosti, a istakla se prvenstveno zahvaljujući upečatljivom detalju – masivnom lokotu. Paddington torba postala je statusni simbol i favorit trendseterki poput Kejt Mos i Nikol Riči, a u narednim godinama pojavljivala se u raznovrsnim oblicima, dimenzijama i bojama.
Saint Laurent Mombasa
Za kuću Saint Laurent početak 2000-ih bio je u znaku redizajna i modernizacije pod kreativnim vođstvom Toma Forda. Među njegovim kreacijama se svakako istakla torba Mombasa iz 2001. godine, prepoznatljiva po ručki izrađenoj od jelenjeg roga. Svaka se drška obrađivala ručno, što je garantovalo unikatnost ovih torbi, omiljenih među zvezdama poput Gvinet Paltrou i Demi Mur.
Givenchy Nightingale
Givenchy Nightingale torba klasičan je primer luksuzne "it" torbe za svakodnevne prilike te je i danas među favoritima ovog brenda. Lansirana je 2006. u vreme Riccarda Tiscija te je bila prva u nizu megauspešnih torbi s potpisom ovog dizajnera (jedna od njenih naslednica je Antigona koja je obeležila 2010-e). Nightingale model opremljen je s dve uspravne ručke s Givenchy logom i "crossbody" kaišem te se savršeno uklapa u današnji trend velikih torbi opuštenog kroja.
Stella McCartney Farabella
Falabella torba, koju je Stella McCartney predstavila 2010. godine, postala je simbol održivog luksuza u modnoj industriji. Dizajnirana s naglaskom na etičku proizvodnju, izrađena je od veganskih i ekološki prihvatljivih materijala. Glavni fokus modela Farabella je lanac po celom rubu i služi kao ručka, a prepoznaćete je i po pljosnatom, prilagodljivom obliku. Mnogi će se složiti kako ova torba, baš kao i mnoge druge s ove liste, nikada nije izašla iz mode, a od nedavno je postala nezaobilazna u tzv. stokholmskom stilu.
4 frizure koje utiču na opadanje i lomljenje kose: Štetne su po dlaku, a svetske zvezde ih non-stop nose
Muzički spektakl koji se ne propušta: Vlado Georgiev priprema „gospodske“ koncerte u Sava Centru
Narcis ih odmah primeti: Dve manje poznate osobine zbog kojih žene kao magnet privlače narcisoidne muškarce
Ako voliš slatke i neodoljive mirise, tu su novi Zara parfemi: Bolji i od skupljih bočica, a koštaju 1990 din
ČUVENI ŠVEDSKI GLUMAC MIKAEL PERSBRANDT U SRPSKOJ SERIJI „OTMICA“