Svetski luksuzni brend "Balenciaga" izbacio je u svojoj kolekciji torbu za kupovinu koja je maltene identična popularnoj torbi "krmači", sinonimu za kupovinu namirnica na pijaci i ostalih potrebština.

Iako se moda stalno ponavlja, i dalje nam je teško da poverujemo da torbu koju možemo kupiti za manje od 500 dinara, možemo pazariti i u najpoznatijim brendovima širom sveta.

U slučaju "Baneciage", iznos torbe "krmače" je 2.000 dolara, tačnije vrtoglavih 206.000 dinara.

torba krmaca
balenciaga.com 

Naravno, predstavnici ovog brenda torbu opisuju na specifičan način, ne bi li potencijalni kupci uočili taj "čudesni dizajn". Tako se na zvaničnom sajtu portala ova torba opisuje kao predmet za šoping, sa plavim, belim i crvenim printom i ručkama zašivenim sa spoljne strane i naravno, najjačim adutom - logom kuće u zlatnoj boji.

Osim toga, napravljena je u Italiji od organskog pamuka, što, verujemo, morate da znate kada pogledate cenu ovog "izuma".

torba krmaca
balenciaga.com 

Ljudi nisu previše oduševljeni torbom i žestoko su isprozivali brend koji nosi ime jednog od najpoznatijih couturiera 20. veka Kristobala Balenciage. Ipak, danas je u rukama avangardnog Gruzijca Demne Gvasalie, poznatog po tome što voli da provocira, dajući običnoj svakodnevnoj garderobi auru luksuza.

torba krmaca
balenciaga.com 

Upravo zbog toga, "Balenciaga" se svako malo nađe u epicentru virala. Oni su nedavno bili ismejani zbog žuto-zelene jakne koja izgleda identično onoj koju nose komunalni radnici, a koju su pokušali da prodaju za 3.000 evra.