Dan kada svaku ženu dočeka “onaj datum u mesecu” sve je samo ne trenutak kada planiramo da nasmejane klizamo u uskim helankama, ili trčimo u suknjici kroz livadu. Kažemo “onaj datum”, jer je očigledno, iako živimo u 21. veku, menstrucija i dalje reč koja se izgovara uz šapat i obavezno “bacanje soli” preko ramena “da ne čuje zlo”. I ne samo to, ako pogledate reklame, čini se da se od nas očekuje da se u momentu kada nas uhvati najgori grč u materici ponašamo kao da je sve “cveće i proleće”, da se penjemo na Maunt Everest, takmičimo na prvenstvu u ritmičkoj gimnastici i trčimo maraton do 12. sprata zgrade u kojoj živimo.
A tek da ne spominjemo činjenicu da vas, kako upalite tv bombarduju reklame sa obaveznim narativnom: “kao da ne nosite ništa”, “osećaj poput čistog pamuka” i sl. Rezultat je nažalost sve samo ne ono što obećavaju - potparene, iziritirane, sa uništenim vešom čekamo da prođu “crveni” dani, te se psihički spremamo za narednu “turu”. A šta ako ne mora tako da bude?
Ako pitate Mirtu i Unu, ukoliko ste POMislile da ne može drugačije, one će vas u startu demantovati i to u velikom stilu.
Ove dve žene rešile su da pomere granice i izađu iz klišea koji se vezuje za ženske proizvode. Počev od pakovanja koje će vam, provereno, izmamiti osmeh, pa do samog kvaliteta, jer u njihovom slučaju nema “šarenih laža”.
Pokrenilu se su zajednički posao i kreirale liniju ženskih higijenskih proizvoda pod nazivom POM POM. Ali, njihovi proizvodi razlikuju se jer su uloške i tampone kreirale žene imajući u vidu stvarne potrebe ženskog tela.
Pažljivo su osluškivale i istraživale tržište, a sve sa ciljem da kreiraju uloške od organskog pamuka i prirodnih materijala! Ne “kao od pamuka”, ne “cotton like”, već od čistog, 100 organskog pamuka.
Svoje nezadovoljstvo celom situacijom u vezi sa pojmom menstruacije u društvu iskazale su u samo jednoj rečenici: “Pun mi je mesec!”.
U prevodu: pun im je mesec bezveznih pakovanja! Pun im je mesec devojaka koje bezbrižno trče u belim pantalonama kroz livadu! Pun im je mesec stida od menstruacije! I napsletku, ali ne i najmanje bitno - pun im je mesec plastike koja se reklamira kao cotton feel i cotton like..
I tako je nastao Pom Pom, od 100 posto pamuka, sa središnjim upijajućim slojem od celuloze. Nema hlora, niti parfema. Odnosno, da rezimiramo, Pom Pom su:
- Dermatološki ispitani
- Sadrže prirodno celulozno upijajuće jezgro
- Bez parfema
- Od organskog pamuka
- Nisu beljeni hlorom
Bez Pom Poma nigde
Jasno je da većina žena ne mrda iz kuće ako u torbicu nije spakovala makar dnevne uloške, ako ne i rezrvne, jer “nikad se ne zna”, a mi smo izdvojili 4 koje uvek treba nositi sa sobom.
Dnevni slip uložak
Možda i nešto što najviše koristimo. Očas posla dobijete taj osećaj “svežine”, kao da ste presvukli veš, a u tom slučaju, pamuk vam je najbolji prijatelj.
Regular uložak
Pre svega, koliko god puta ponovili, reći ćemo još jednom - gornji sloj je 100 odsto prirodni pamuk. Dakle ne "kao pamuk", ne "cotton feel", ili "cotton like"... Nema laži, nema prevare, već organski, čisti pamuk, koji savršeno prianja uz kožu, bez potparivanja, i iritacija.
Upijajući sloj je od celuloze, kako bi sve ostalo na mestu, sam uložak upija fantastično, a samolepljiva barijera držaće ga čvrsto na mestu, bez straha da ćete uništiti omiljeni veš i odeću.
Super uložak
Priča se nastavlja u istom maniru i kada je reč o super ulošku, koji je idealan za one dane kada vam je potrebno biše zaštite i moći upijanja. Naravno, akcenat je na pamuku, te ćete biti sigurni da čak i kada imate najveći odliv - nema straha od iritacije.
Tampony
Ako baš i poželite da “trčite kroz polja suncokreta” kao u popularnim reklama, onda su Tampony idealno rešenje. Šalu na stranu, za one koji preferiraju ovakav vid zaštite, bitno je istaći da su i tamponi brenda Pom Pom 100 posto od prirodnog pamuka, odnosno 100 posto organskog porekla.
Pom Pom je defintiivno brend za koji niste ni znale da vam je tako potreban. A mi smo sigurni da će postati sinonim za sinonim za prirodno, kreativno, odvažno, i destinacija koju žene rado posećuju.
Otvorena je izložba Elle x L'Oréal Group: Pogledajte kolekciju fotografija "Lepota van okvira" u Francuskom institutu
#1 anti-frizz proizvod koji će spasiti vašu frizuru od vlage: Ne masti i ne otežava kosu, a skroz je ispravlja
Muška verzija Viktorije Bekam i bliznakinja Džesike Albe: Deca poznatih koja su kopije svojih roditelja
Bronzing gel za telo o kom svi pričaju: Daje prirodan osunčan ten i idealan je za hladnu sezonu
Ilon Mask kupuje odela u radnji gde i najveći frajer Danijel: Lista čekanja je 3 meseca, a cena prava sitnica