Mnogo je toga što Francuzi rade izuzetno dobro, a jedna od stvari su i definitivno parfemi. Francuske kuće mirisa se smatraju nekim od najboljih na svetu, a Grasse, u južnom delu zemlje, smatra se svetskom prestonicom parfema. Međutim, iako bi vam na pomen tipično fracuskog parfema na pamet pali Chanel i Dior, postoji jedan brend koji je potpuno oduševio slavne ličnosti, modne urednike i beauty ljubitelje - Diptyque.
Diptyque je jedan od onih brendova zbog kojih će beauty znalci oduševljeno raširiti oči na sam pomen, a to nije tek tako. Oni su dobili status ikone najpre zbog njihovih prelepih mirisnih sveća (Baies je jedna od najpopularnijih), ali se slobodno može reći da su upravo parfemi "skriveni dragulji".
Oni koji su ih isprobali saglasni su da je reč o veoma sofisticiranim mirisima, te ih mnogi biraju za prepoznatljivi pečat ili za venčanja i bitne dane. A među Diptyque najtraženijim i najprodavanijim parfemima definitivno se ističe Philoskyos koji je jedan od najpopularnijih izbora slavnih dama.
Na bazi smokve je, ali nije previše sladak jer je korišćena kora ploda, zbog čega ostavlja na koži svež, gotovo zemljani trag.
Ovaj parfem lansiran je 1996. godine, i veoma brzo je doživeo ogromnu popularnost, a danas je zaštitni znak ne samo Viktorije Bekam, već i Kejt Mos, Rouzi Hantington-Vajtli i mnogim drugim slavnim damama.
Gornje note su list smokve i plod; srednje su zelenije sa dodatkom kokosa; a baza kora smokve i drveta i kedrovina, te ne čudi zašto je ovaj miris, inače univerzalan, jedan od onih koji bez problema možete nositi tokom čitave godine.
Uostalom, ukoliko tražite nešto što će postati vaš zaštitni znak, Diptyque Philoskyos je definitivno pravi izbor.
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“
Jeftin parfem sa sandalovinom miriše poput najluksuznijeg mirisa: Bolji je i od nekih od preko 200 €
Nijedne cipele nisu toliko IN kao mokasine Une Krlić: Hrabar i upadljiv model podiže svaki jesenji look
Kako urediti malo kupatilo tako da ima 2x više prostora: Element iz kuhinje sklanja 70% nepotrebnih stvari
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića