Početkom ove godine dizajniran je zanimljiv parfem koji je za kratko vreme digao prašinu na društvenim mrežama. „Missing person“ dizajniran u Phluru, kažu kreatori i brojni korisnici društvenih mreža, miriše poput osobe koju voliš.
Kreatorka parfema, Krisel Lim, rekla je da je oduvek htela da dizajnira parfem koji će mirisati poput čiste kože osobe koju voliš i koja ti nedostaje.
„Još kad sam razvijala svoj prvi miris za Phlur, imala sam ovu ideju", rekla je kreatorka pa zatim nastavila.
„Navići se na nečiju prisutnost, nečiji miris i toplinu tela, buditi se pored nekoga svako jutro – to su za mene najlepši osećaji. A onda, kada ostaneš sam, želiš taj osećaj više nego išta. Kad sam radila na ovom parfemu htela sam ljudima da pružim taj osjećaj“, objasnila je svoju inspiraciju Krisel Lim.
Brendu Phlur i njihovom bestseleru ‘Missing Person’ pošlo je za rukom da se u Americi rasproda u roku od pet sati nakon lansiranja, a zanimljivo je i da je postojala lista čekanja s više od 200.000 ljudi.
Parfem je u isto vreme nežan i snažan. Gornje note su beli mošus, jasmin i bergamot, srednje cvet narandže, neroli i ciklama, a donje belo drvo i australijska sandalovina.
Ovaj cvetno – citrusni spoj očarao je korisnike društvenih mreža koji su testirali parfem i proverili miriše li zaista kao osoba koju voliš.
Parfem su testirali i poznati glumac Adam Huber i njegova devojka Rejčel Rigler. Glumac je rekao da parfem miriše isto kao njegova devojka kad izađe iz tuša i sličnost nazvao bizarnom.
Missing person se trenutno može kupiti samo na oficijalnom sajtu Phlura, a za 50 ml ovog inovativnog mirisnog spoja treba izdvojiti 96 dolara.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“