Pre nekoliko meseci veliku prašinu podigla je francuska pomada A313, koja je konačno stigla na naše tržište. Gotovo da nema osobe koja ovu kremu nije uvrstila u svoju kolekciju za negu kože, a da li rezultati nege opravdavaju ovu pompu, odlučili smo da istražimo na TikToku!
Reč je o cenjenoj kremi A313, za koju se često kaže da je godinama čuvana tajna blistavog i mladalačkog tena mnogih zvezda, a njena tajna leži u inovativnoj kombinaciji sastojaka – retinola i makrogola. Ono što ova krema zapravo radi na koži lica je da privlači vlagu i održava je na optimalnom nivou, bez obzira koliko je vaš tempo užurban.
Upravo zbog toga koža lica izgleda punije, svežije i mlađe, a efekat se primećuje već nakon prvog nanošenja. Ovo su sva 'obećanja' iza ovog proizvoda, ali da li su ona opravdana u praksi? Odlučili smo da potražimo odgovore u gomili recenzija o ovoj kremi koje se mogu naći na TikToku, a ispod smo izdvojili nekoliko najzanimljivijih.
Prvo smo na profilu NinockicaTalksBeauty pronašli recenziju iskusne beauty stručnjakinje koja se sa pratiocima podelila svoje utiske koje možete pogledati u nastavku:
Komentari ispod videa su bili podeljeni:
Recenzija 1.
"Ovo je samo dobro marketinski odrađeno.Sadrži najslabiji oblik retinola i za nas iskusne,ovo definitivno nije vredno hype-a koji trenutno vlada."
Recenzija 2.
"Šta očekujete od glorifikovanog vazelina? Užas. Ja nisam ni razmišljala o njemu kad sam mu videla sastav."
Recenzija 3.
"Dobro, ja se ne bih složila ni sa čim apsolutno. Ovo mi je jedini proizvod koji mi je kopletno promenio kožu na bolje!"
Recenzija 4.
"Meni je bio užasan, dala sam mu šansu, koristila više od mesec dana i katastrofa."
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“